Co dělám
Navrhuji marketingové strategie
Jsem stratég a marketér povoláním. Stále více si uvědomuji významu strategického řízení marketingu ve firmách. Jste stejného názoru? Cítíte potřebu, aby Váš marketing ve firmě byl řízen pořádně, měl cíl a směr? Budeme si rozumět.
Tvořím marketingové plány
Co by to bylo za marketingovou strategii bez plánů, proto se neobejdu bez dlouhodobých či krátkodobých plánů. Pokud pracuji ve firmě, která pracuje s plánováním, cítím se jako ryba ve vodě.
Specializuji se na výkonnostní online marketing
Již v roce 2008, kdy jsem se poprvé přihlásila do Google Analytics jsem věděla, že mi má práce budu dávat smysl. Od té doby jsem si vyzkoušela všechny online výkonnostní kanály. Tvořím a spravuji PPC kampaně, věřím a mám pozitivní zkušenost s Facebook reklamou. Chytrý a efektivní nákup display reklamy je pro mnohé z nás velký oříšek. SEO, emailing marketing, obsahový marketing mi není cizí. Online marketing je živý organizmus, který se neustále vyvíjí, snažím se být u toho. Je úplně jedno, kde se nacházím, na vínu či na kávě, na konferenci nebo na ulici, neustále se „nachytřuji“ u těch nejlepších z nejlepších. Povídám si o jejich zkušenostech, ptám se, diskutuji, sdílím poznatky … jsem ve střehu.
Brand marketing
V současné době se pohybuji u jednoho z největších gigantů českého internetu, v Seznamu, spolu s týmem pracujeme na posouvání BRANDu jeho projektů. Jsem u toho a baví mě to.
Vedu marketingové týmy
Základem každého vztahu je komunikace, tolerance, trpělivost a neustálá práce na něm. Již neodlišuji můj, tvůj a jeho tým. Snažím se týmy spojovat, propojovat.
Miluji e-commerce
Já prostě zbožňuji online nakupování. Nikdy mě to nepřestalo v e-shopech bavit. Pracovala jsem a stále pomáhám e-shopům prodávat. Nicméně jsem v roce 2016 spustila svůj eshop Bellazu.cz a zaměřujeme se na módu pro plnoštíhlé – obchod, kde jediná míra, na které záleží je ta, kterou se měří radost ze života.